Hoe wij denken
Wie buiten wil winnen moet binnen beginnen
Iedere organisatie is uniek en heeft een uniek verhaal te vertellen. Dat unieke verhaal vind je niet buiten, in marktanalyses of doelgroeponderzoek. Je vindt het binnen. In de organisatie zelf. In de cultuur, de overtuigingen, de plannen en de ambities van de mensen die de organisatie maken tot wat hij is.
Dat verhaal is het ware kapitaal. Het zorgt voor samenhang en onderscheid. Het verbindt binnen en buiten. Het kweekt vertrouwen. Het trekt de goede mensen aan. Als medewerker, als klant, als lid, aandeelhouder of sympathisant. Het zorgt voor de energie waarmee de organisatie en de mensen die er werken boven zichzelf uitstijgen. En waarmee concrete resultaten worden bereikt.
ClubgeistBVH helpt organisaties, bedrijven en merken om dat verhaal te vinden en onder woorden te brengen. Op basis daarvan bedenken we sturende ideeën voor employer branding, internal branding, corporate communicatie en marketingcampagnes. In alle media en voor alle platformen. Maar altijd op een manier die net zo uniek is als de organisatie zelf.